CUSTOMER INSIGHTS SPRINT
WHAT YOU GET
FACTS
A 4-week sprint from Start to Result
Only 6 half day workshops, remotely
All interviews are done my me, you get all the information, transcripts etc.
METHOD
Jobs-to-Be-Done and Customer Progress Design

IDENTIFY
your main hypotheses and the interview prospects

GATHER
customer insights and aggregate the data for the 12 Elements

PRIORITIZE
the customer job you want to tackle and create value proposition for it

Niels Cotiaux
Als wir uns in der frühen Phase mit dem Thema E-Mobilität und Autostrom auseinandersetzten, standen wir vor der Herausforderung, die Kundenbedürfnisse genau zu identifizieren. Genau hier kam Florian ins Spiel. Durch die professionelle Durchführung von Kundeninterviews und die anschließende Aggregation der Ergebnisse in Workshops hat er uns eine solide Grundlage für die Entwicklung potenzieller Geschäftsmodelle geliefert.
What particularly impressed me was Florian's methodical and highly structured approach. For anyone who wants to approach the customer-centric approach, working with Florian is not only recommended, but essential.
Interested in finding a real customer-focused value proposition?